Workshopunkat Május 29-én rendezzük meg Budapesten.
A Május 18. éjfél után leadott jelentkezések nem érvényesek.
A teljes esemény személyes formában kerül megrendezésre, hiszen az elméleti rész mellett egy egész napos gyakorlati tartalomgyártásban fognak részt venni a jelentkezők.
Már nem igaz, hogy csak gyerekek táncolnak a TikTokon, ugyanis a Magyar felhasználók 62%-a 25 év feletti, így vásárlóképes célközönséget érhetsz el.
Nálunk megtanulhatod, hogy hogyan tudsz olyan videókat gyártani, amelyek hirdetésként valós eredményeket és vásárlókat generálnak.
Könnyen fogyasztható, izgalmas videók segítségével ragadhatod és tarthatod meg célközönséged figyelmét.
Míg egy ügynökség havonta több 100 000 Ft-ért gyártaná számodra a tartalmakat, addig te minimális befektetéssel és tanulással jobbat fogsz csinálni, mivel nálad csak magadon lesz a fókusz.
Már néhány videó után is több ezer fős követőtáborral rendelkezhetsz, akiket a későbbiekben vásárlóid között köszönthetsz.
Számos olyan ötletes opció közül választhatsz, mellyel érdekessé teheted vállalkozásod megjelenését videós formátumokban, amelyeket továbboszthatod Youtube Shorts és Instagram reelsként is.
TikTok Tartalomgyártó
Márton a Connected TikTok ügynökség alapítójaként már több mint 4000 videó elkészítéséhez járult hozzá. 3 éve gyárt kifejezetten TikTokra specializált tartalmakat, több mint 100 hazai és nemzetközi cég TikTok stratégiájában és tartalomgyártásában vállalt aktív szerepet.
Nagyvállalati tréner
Tamás több mint 14 éve foglalkozik oktatással, tapasztalata kiterjed nagyvállalati tréningekre is, ahol hatékony képzési módszereivel segíti a cégeket és munkavállalóikat a fejlődésben. Elsők között volt Magyarországon, aki hirdetett TikTokon, így minden trükköt és stratégiát ismer ezen a platformon.
A nap kezdetén 1 órában átvesszük az elméleti részt, elhelyezzük a TikTok tartalomgyártást a marketing mixedben, bemutatjuk a platform és algoritmusa sajátosságait gyakorlati példákkal.
A workshopunk nagy részében pedig tartalmat gyártunk. A 0-ról elkészítünk egy videót: először ötletelünk, megírjuk rá a scriptet, leforgatjuk, és megszerkesztjük. Minden lépésben folyamatos tanácsadást és mentorálást kapnak a résztvevők.
A nap végén egyesével kivetítjük az elkészült videókat és elemezzük. Átvesszük, hogy min lehet fejleszteni, hogy még eredményesebb, még sikeresebb legyen a tartalom.
A TikTok workshopot azoknak ajánljuk, akik szeretnék a cégük termékeit, szolgáltatásait eredményesen promotálni a platformon, de nem akarnak havi több 100 000 Ft-ot ügynökségekre költeni.
Csupán az amúgy is nálad lévő telefonra és laptopra lesz szükséged, minden egyéb tartalomgyártáshoz szükséges eszközt biztosítunk a workshopon.